Masal3535 nerde ölçtürdünüz ben de ölçtürmek istedim ama bizim doktorumuz biz ona bakamiyoruz dedi merkezde bakiliyodur falan biseyler dedi anlamadim. Siz mi ölcturmek istediniz. 2 tane doktorumuz var ikisi de 1 yasini gecti icirmeye devam et diyorlar ama kimse bakmiyor cocugun d vitamini depolarina