omerinannesi bende 2,5 ay önce normal doğum yaptım ve doktor bana özellikle batikon vermedi etkisi kısa sürüyor diye onun yerine bi krem verdi her tuvaletten sonra sürmem için. bu arada her duştan sonra saç kurutma makinesi ile oraya tutmamı söyledi ki nemli kalmasın. herhangi bir sorun yaşamadan çok şükür atlattım yaz sıcağına denk gelmesine rağmen.. aman nemli kalmasın buna dikkat et ve yeni doğum yaptıysan ağır kaldırma, orayı zorlayacak hareketler ypma tavsiyem😊 yaklaşık 20 günde dikişlerim kendiliğinden banyoda düştü bikaç defa elime geldi bu kaynadığını gösteriyormuş