Arkadas lar 19 gunluk bebeğim var uykusu kaçtıgı zaman uykuya dalması tekrar baya zaman alıyor sizlerde de oldu mu veya neler yaptınız oyle oldugunda. Sallamaya felan da alıstırmak istemiyorum küçük daha
Aglayınca mecbur kucaga alıyorum tejrar koyuyorum bılmıyorum ne kadar dogru yapıyorum