ZeynebMuhammed biberon ne kullanıyorsunuz? Ben aptamil kullanıyorum, 5 ölçünün 2 ölçüsünü bebelac gold katıyorum. Bizde böyle bi iki gün yaşadık. Önce bir kaç yudum içti, bekledim oynadım bir daha verdim. Böyle böyle bir kaç yudumla içerdim. Keşfettim ki biberon emziğini değiştirdiğim için sinirlenmiş. Birde kulaklarına baktılar mı, kulak ağrısı, orta kulak iltihabı olursa da içmez, ağrı yapıyor