2.5 aylık Bebeğimi ayağımda sallayarak uyutuyorum. Buna pişmanken bide pış pış sesi eklendi, mecbur kaldım, bi kaç gündür huzursuzdu, pış pış diye uyuttum. Baktım uyuyor bende youtubedan açtım. 2-3 gündür pışpışla uyuyor. Allahtan geceleri aramıyor ama gündüzleri pışpış sesi olmadan en fazla yarım saat uyuyor, bende uyusun biraz diye açıyorum. Doğru mu yapıyorum acaba. Alışmasından korkuyordum ama sanırım alıştı. Bi dezavantajını Yaşar mıyım acaba. Bundan da pişmanlık duyar mıyım