Bebeğim 26 günlük. Emerken uykuya dalıyor fakat yatağına koyduğum an uyanıyor ve ağlama krizleri başlıyor. Gazı var gibi kıvranıyor gazını öyle yada böyle çıkarıyorum ama ağlamaları bir türlü geçmiyor. Karnıda taş gibi oluyor. Ağlatmamak için tekrar emziriyorum bu kısır döngü içinde ne yapacağımı şaşırdım. Nurse harveys gaz damlası kullandım açıkçası etkisi olduğunu düşünmüyorum. Uykuda da sürekli ıkınıyor, değişik sesler çıkarıyor. Bir türlü derin uykuya dalamıyor. Ne yapmam lazım?