motherthea Kızlar bugün fark ettim beze zaten vardı oğlumda bugün şişlik gördüm bezesi büyümüş doktora götürdüm Hematolojiye yönlendirdi çok kötüyüm sizce bir şey var mıdır 😞
Neso39- motherthea canım bizde de var. Bende doktora götürdüm ateşli ya da enfeksiyona bağlı hastalıklardan sonra oluyor geçmesi de uzun sürüyor dedi. 9 ayı bulurmuş. Büyümesi bilemiyorum tabi ama içinizi ferah tutun
motherthea Neso39- doktor değiştireceğim bizim doktorumuz baya rahat bir adam kan tahlili bile yapmadı