bukaga büyük ihtimalle alerjik bir durum. Antibiyotikli krem dahi kullamdim.. önce kendini toparla. Korkma zamanla geçecek. En fazla 15 gün içinde geçmiş olacak. Bizim ki atopik bir bebek . Kulak boğaz enfeksiyonu geçirmiştim 20.lik dışım yüzünden sadece 3 kez aldım sabah akşam sabah şeklinde bizimkine bi dokundu pir dokundu 2 aydır doktor doktor gezdim bi surude krem kullandım birbine karıştırıp kullandım derken en iyisi yıka kurut nemli bırakma olduğunu anladım