Efem123 Kizlar bebeğimi emziriyorum antibiyotik kullanmam gerekiyor doktor klamoks bid 1000 verdi bugün içtim bebeğimi akşama kadar emzirmedim mamayı sevmiyor içmiyor emzirirken bu ilaç kullanılır mı bilgisii olan varsa yazabilir mi rica etsem bebeğim çok huzursuz üzülüyorum 😓
Lulemom Efem123 ben augumentin kullanmıştım emzirebilirsin demişti doktor. Emzirmiştim. Klamoksu bilemiyorum. Yazan doktora emzirdiğini söylediysen ona göre yazmıştır
AliKuzey12 Dediğiniz ilacı bilmiyorum ama doktoruna belirttiysen emzirdigini ona göre yazmıştır ilacını , bende emziriyorum kullandım antibiyotik iki kere , bir sıkıntı olmadı emzirmeye devam ettim
Efem123 AliKuzey12 emzirmeyi bırakmamı söyledi daha önce aynı ilaci başka doktor emzirebilirsin demişti emzirirken kulanmistim anlamıyorum her doktor farklı konusuyor suan ama emzirmiyorum ama daha once bu ilaçci kullanırken emzirmistim hangi doktorun dediği doğru bilemedim madem zararlı o doktor neden bana emzirirken kullandirdi 😓