Bebegim 2 aylik oldu uyku duzensizligi basladi.Gunduzleri hic dogru durust uyuyamiyor 40 dk uyuyor en fazla ve surekli uyanik gece uykularimiz duzenli yani guzel uyuyo bir iki kez kalkiyor ama normal diyorum acikiyor diyorlar ama yardimci olur musunuz gunduz 2 3 kere 2 ser saat uatirmak istiyorum ama