Ya bence vakit kaybetmeden doktora götürün oğlum da yaşamadım böyle birşey çok şükür ama kendim yaşadım ameliyatla ancak normale döndüm kesinlikle hemen doktor yani bide oğlum da böyle kabızlık belirtisi gördüğümde kayısı yada hurma kaynatıp yedirirdim çok iyi gelirdi