Hanımlar işe başlamak istiyorum birkaç kişiyle denedim olmadı suan bize uygun ve çok tatlı bi abla bulduk ama bukezde krize girdi oğlum durmuyor kadını gördükçe ağlıyor beni bırakmıyor dün tam olaraj başladık sadece yarım saatlğne ckaym dedım ama feryat figan apartmanı inletmiş komşu gelmiş sese bugün hep hanndaydm ama hep tedirgin gdeceğmi sanıyo 18aylık bu arada siz bu aşamada neler yaptınız nasıl alıştı brakp gidemiyorum da😔