Kızım Dün 1 yaşına girdi. Okadar çok huysuz ki anlatamam, ne yapcağımı bilmitoeum doktora randevu aldım. Benden başka kiöseye gitmek istemiyor 🥺 canım çok sıkılıyor, kaç gündür yemek yemek de istemiyor 1 saatte bir göğsümü emiyor 🥺evet diş dönemindeyiz ama yaşayan varmı? Ne yapmam gerekir sizce lütfen bir bilgisi olan yazsın 🥺🙏