Kızlar bugün spiral taktırmak için gittim takmadılar rahiminde büyük bir yara var dedi kansere çevirebilir dedi tedavi olman lazım tedavi olduktan 2 ay sonra gel dedi Rahim ağzı tedavi olan var mı nasıl bir tedavi uyguluyorlar korktum biraz açıkçası 😫😫