Canım bende 35 haftalık doğum yaptım. Küçücük bir bebek verdiler elime. Üstelik meme ucu olmamasından ötürü 2 ay emzirmedim. Sürekli sagip verdim. Ama sabırlı ve istekleri olursan herşey yoluna giriyor. Bebeğim şimdi 4 aylık oldu ve çok güzel emiyor uyuyor. Yani içini rahat tut o zamanlar çok çabuk geçecek.