İyi akşamlar hanımlar..
4 aylık bebeğim. Bebek olmadan önce bünyem zayıf olduğu için işten eve geldiğimde yemek yiyip sonra tv karşısında uyuyakalıyordum doğum yaptım oğlumun gaz sancısı kabızlık vs derken yine kendime vakit ayıramadım şimdide bronşitle mücadele ediyoruz ve ben kişisel bakım için vakit ayıramıyorum tek yaptığım ağdaya kuaföre gitmek ve banyo sonrası saçımı taramak 🤭 sizler nasıl vakit ayırıyorsunuz benide teşvik edecek yorumlar bekliyorum 😊