Ya kafam çok karışık covid geçirenler bilenler allah aşkına söylesin ayın 23-24 ünde kvalide covidmiş temas oldu eşim 3-4 gün sonra kötüleşti ikizler 6-7 gün sonra burun akıntısı hapşırma oldu şükür ateş olmadı iyiler şimdi benimde 1 haftadır hafif öksürük ve sırt baş bacak ağrım var ben şimdi gün olarak 23. Ünden itibarenmi sayıcam dahada kötü olurmuyum yoksa 11 gün geçmiş iyileşme evresindemiyim bilen lütfen yazsın