Zehra_Ens İkiz annesiyim 7 aylık bebeklerimiz dünyanın en harika duygusu ikiz annesi olmakmış. Her türlü zorlukları, yorgunlukları, uykusuz geceler hepsi başımın üstüne biliyorum ki bunların hepsi birer süreç ve yavaş yavaş azalacak. İstemiyorsanız inşallah hamile değilsinizdir. Tabiki 2 tane çocuk var evde ve zor olacaktır sizi için..ama bu yorumunuz da ‘keşke çok haylaz olsaydı ama tek olsaydı’ yazmışsınız çok üzücü olmuş. Lütfen böyle birşey söylemeyin Allahın gücüne gider ve ne zaman dua kapıları açıktır bilinmez Allah korusun esirgesin nacizane fikrimi söylemek istedim. Umarım herşey dilediğiniz gibi olsun🌸