Kubra1999 Merhaba arkadaşlar, 7 aylık bebeğim var ve burun akıntısı öksürüğü var, sanırım salgın varmış. Ne yapabilirim acaba ? 😊
Hamuceraa Kubra1999 bizde aynıyız bekliyorum bebeğimin başında. Doktor 38.2 derecenin üstünü görürsen antibiyotiğe başla dedi lakin hep 37 lerde seyrediyor. Yarın başlayacağım sanırım çünkü öksürüğü sertleşti
Mutluuuumandalina Canım bizde çok çektik iki kere doktora gittim en iyisi serum fizyolojik geldi burnuna bide bize antibiyotik başlattı kullanmak istemedim ama mecbur verdim 4 gün