Kızım 6 buçuk aylık desteksiz oturuyo şuan ama mesela oturtmak isterken ayaklarını kasıyor ayakta durmak istiyor bende bi iki dakika öyle tutuyorum yada kendisi koltuğu tutup duruyo bugün biri ayakları içe basar daha erken doktor oturmayın falan dedi diyo öyle bişey var mı bilgisi olan var mı