Aklıma geldi bir yazayım dedim int sipariş veriyorum genellikle şunlar tespit ettim zıbınlar kalıbı küçük 6 aylık kızıma 2 3 yaş giydiriyorum onları büyük seçin tulumlar geniş 2 3 yaş aldım biraz büyük ama geniş giysin sorun yok şapkaları büyük onu küçük seçin1 2 yaş aldım büyük oldu 9 ay aldım güzel oldu pijamalar o 1 yaş tam ideal oldu ama bol olsun ye 2 yaş normal kiloda kızım kilolu değil öyle işte kızlar kısacası 6 aylık kızıma 1.5 yaş en ideal ürünlerinde ne dar ne bol böyle bir post olsun dedim 🤷♀️