Miniko42 Kızlar ya bebeğim 2 gecedir hiç uyumuyodu gündüz normal az az da olsa uyuyup gece hiç uyumak istemiyo surekki agliyodu emmek istemiyodu bugün baktım burnu akiyo ve biraz zor nefes alıyor bu grip nasıl geçer hafifletecek bildiğiniz biseyler varmı
Bebegimm1 Miniko42 Grip oldugunda her gun 30 cc ihlamur veriyordum burnunuda sık sık açiyordum ilacsz hafif gecirmisti
Selma_brn Miniko42 Burnunu açık tut canım terlerse üşütme dikkat et bnm oğlumda yeni atlattı 8.5 aylık ateşini düşüremedim doktora gittik boğazı kızarmış dedi antibiyotik verdi geçti şükür geçmiş olsun tekrar
Miniko42 Bebegimm1 ıhlamur veriyorum sürekli nane limon flan ne kadar vermeliyim sizce ıhlamur miktari
Selma_brn Miniko42 Burun aspiratörü var canım ondan alabilirsin bide netten izledim enjektörle burna su sıkıyorsun o da açıyor ama eğer bunu yapacaksan ayrıntılı netten izle öyle yap