Hanımlar evde 1 kedim ve 16 aylık oğlum var. Hala yürümeye başlamadı yerde bulduğu her şeyi atıyor ağzına. Temizliğe yetişemiyorum artık robot süpürge şart diye düşünüyorum. Bireysel emeklilikte biriken paramı çekeceğim toplam 4000-4500₺ bütçem var. Roborock S5 düşünmüştüm ama artısı ne eksisi nedir hiç bilmiyorum. Sizce o fiyata o mu alınmalı? Daha iyileri var mı? Benim için çekim gücü çok önemli. Bir de çarpa çarpa gitmemesi. Elektrik de çok harcamayan bir şey olursa çok, çok iyi olur.. hemen bozulmayan bir şey olması da önemli tabi. Başka bir robot süpürgenin yorumlarına baktığım zaman birkaç ay sonra guncellemeden sonra süpürgenin arıza yaptığını söyleyenler var. Uzun ömürlü bir şey arıyorum. Bir de Hepsiburada mı yoksa Trendyol mu tavsiye edersiniz? İndirimlerden yararlanmak istiyorum. Ben robot süpürge hakkında araştırma yapmaya çalıştım ancak bazı yorumlar yanıltıcı olabiliyor o yüzden pek guvenemedim. Ay çok konuştum galiba 😅 yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻