06tubik06 Bu gün verem karma ve pnömokok aşılarını olduk. Kızım aşı olduğundan beri kendini salmış durumda eli kolu tutmuyor sanki ağır mı geldi aşılar bormal mi bunlar
Esmanrt Normal canım benim bebeğim de öyleydi sonra ateşlendi. Sık sık kontrol et ateşini kalın giydirme
Esmanrt 06tubik06 ben de uyumamıştım hiç ya😟 annelik gerçekten kolay değil. Yeter ki onlar iyi olsun da biz uykusuzluğa da razıyız
06tubik06 Esmanrt gerçekten insan anne olmadan anlamıyor. Gece 2.5 a kadar ayakta salladım totalde ana kız 1 saat uyumuşuz ne mama ne süt hiç keyfi kalmadı kuzumun