Merhaba pişik sanmıştım fakat uzun sürüp geçmeyince ve bugün küçük küçük kanamaları da görünce doktora götürdüm ve enfeksiyon dedi doktor basına gelen var mı krem verdi onları kullanıcam bezini de değiştirdim sleepy alıyordum prima aldım belki iyileşmesinde faydası olur diye. Altını da bekletmem değiştiririm ama daha sık değiştircem bu süreçte. Neden olur anlamadım