Escembir ben kullanmadım ama doktorum önden bağlananlardan giyme demişti, giyeceksen külot gibi giyilebilir korselerden al dedi. Bi gün giydim, ağustos ayı olduğu için çok terletmişti giymedim bi daha. Zaten doktorumda göbeği düzleştirmez korse o senin karın kaslarına bağlı dedi. Korsenin tek amacı rahim daha küçülmediği için yürürken içerde olan sallanmayı tutar engeller rahat ettirir dedi. Çokta önemsemedim o yüzden. 2.5 ay oldu göbeğim eski haline çoktan geldi