AntiFilozof Kızlar bi ara sürekli konuşuluyordu artık hiç görmüyorum yasaklandımı acaba ? Yasak değilse varmı doge bekleyen ne düşünüyorsunuz
Sedakcby EtiPetito eşimde takip ediyor baya. Piyasa durgun mu dedim diyo yo gayet iyi 😅 ben hiç anlamıyorum gerçi
ElSa2811 AntiFilozof doge ve shib takip ediyorum doge piyasada çok geriye düştü kolay kolayda hemen yükseleceğini sanmıyorum çünkü yükselişte olduğu dönemlerde +40tan yukarı çıktığını görmedim 😕
auroraleigh AntiFilozof Bi donem yatirdim ama pek beklentimi karsilamadi vazgectim ondan, shib bekliyorum umutluyum baya 🙈
EtiPetito Sedakcby öğrenirsin kız açın hem aranızda muhabbette olur güzel oluyor 😅 video izlersin bide telegram veya twitterdan yorumcuları takip edersin öyle öyle devamı gelir