tgba-22
Aslında bi anda olmadı bu durum, sarılık tehlikesi gectikten sınra her akşam 7 gibi odaların ısıgını kapatıo hoşdeki ışıkları açtık, loş ışıkta emzirdim oynaştık kitap okduk kıyafet değiştirdik loş ışıkta uyudu, yattıgı odada gece asla ısık açmadık ses yapmadık uyansa bile böylelikle gece algısı olustu diye düşünüyorum
Tabi erken yatmanın bi bedeli var sabahları 5-6 gibi uyanıyor 😁
gündüz uyularımız max yarm saattir
sağolsın öğleden sonra annem oarkta gezdirir ya da ben akşamları sokağa indiririm temiz hava yoruyor sanırım
Belki huyundan belki yaptıgım seylerden inşallah böyle devam eder 🙏🏻