Kızım 4 gündür gündüzleri sanki ağrısı var tarzında ağlamalar yapıyor ama gece maşallahı var ben emzirmeye kaldırmasam sababa kadar uyuyor ağrısı olan cocuk gece uyur mu? 12. Hafta atak haftasındayız ondan mıdır acaba doktora götürsem mi çok kararsızım😔