S-A Lilos ben ilk defa aptamilden sonra başka mama kullanıyorum bakalım faydasını görmezsek mecbur değişcez
Lilos S-A ben ilk bebelac la başladım o daha beterdi sonra aptamile geçtim bebeğim 3 günde zorla yapıyordu kakasını huzursuz oluyordu. Sma ya geçince rahatladı. Similac ta iyi diye denemek istedim ama onda da sma kadar rahat degildi sma ya devam :)
S-A Lilos aptamil doğduğundan beri kullanıyordum o kadar çok gaz problemi yaşadım ki neden diye soruyorum keşke mamasını değiştirmeyi deneseydim
Birkucuksayrameselesi S-A similac kullanmistim zamaninda bende sindirimi kolay ama kilo alimi icin birsey diyemem çünkü bi yandan gazi bir yandan reflusu vardi ar mamaya geçmiştik ama bi skntisi yoktu
Mavi1602 S-A 12 aydır smilac mama kullanıyoruz ne gaz ne başka bi sorun yapmadı ben çok çok memnun kaldım