Mminikmucizem Bilgisi olan var mı şimdi kızımın göbek bağı düştü ama orda kuru parça kalmış ne yapmam gerekiyor ? Normal mi
Lulemom Mminikmucizem bizde de öyle oldu. Doktor elleme oda düşer demişti. Dediği gibi bi gün duş aldırırken düştü. Elleme hiç
anneleri-bisalin Mminikmucizem bizimde dün düştü evet kuru hala kaldı göbeğinde bende merak ettim fotoğraf atabilirmisiniz acaba lazerle yakmak ne neden ki
Bahar2622 Mminikmucizem merhaba, benim bebeğiminde o şekilde oldu, biz düştü sandik meğer içinde parça kalmış yıkanıyormu bilmem ama biz düştü sanıp yıkamıştık, kalan parçada sonradan düştü. (Yikadigimizda minik bir akinti olmuştu)
Mminikmucizem Lulemom bende banyosunu yaptırmak için göbeğin düşmesini bekliyordum şimdi onu görünce tedirgin oldum yani banyo yaptırdınız oyleyken bir sorun olmadı
cansu_efe Mminikmucizem Benim bebegimdede gobek baği düştüğunde oyle parca kaldi banyosunu herseyini yaptim ertesi gün oda düşmüstu
Lulemom Mminikmucizem bana göbek düştükten 2 gün sonra yıka dedi doktorumuz. Göbeği düştü. Bi gün sonra da kontrolümüz vardı tesadüf. Doktor baktı normal buda düşer yarın yıkamaya başla dedi. Yıkadım bende. Kaçıncı yıkamamdı hatırlamıyorum ama bi kaç gün sonra o parça da düştü. Ama düşmezse bi işlem yapıyolar sanırım. Çünkü düşmezse haber ver demişti. Sende kendi doktoruna sor istersen bi. Olmadı kontrole götür bi baksın
Badeliz Mminikmucizem evet banyo yaptırdık biz kaldığını bilmiyorduk çünkü ama sorun olmuyor siz yine çocuk doktorunuza bir danışın bence
MutluYaprak Mminikmucizem Çocuk doktorunuza gösterin en doğru bilgiyi o verir size bizimde akıntı vardı yaktırdık
Medihaaa Canım bizde de aynısı oldu korkacak birşey yok. Göbek bağı düştü ertesi gün banyo yaptırdık içinde parça kaldığını farkettik azcık akıntı yapmaya başladı doktora götürdük akıntı devam ederse gelin küçük bir işlem yapılacak dedi. 1 hafta öyle kaldı ara sıra akıntı oluyordu. Doktora gittik ufacık bir işlemle yaktılar o parçayı. Yaktılar diyorum ama seni korkutmasın kibrite benzer uzun ince bir çubuğu göbek deliğine değdiriyor sadece acılı bir işlem değil ağlamıyor bile bebiş.
Esra35_ Mminikmucizem aynısı başıma geldı her gün alkolle iki kere aildim göbeğini açtıra açtıra kuruttu onu kurumazsa doktorlar bir melhemle yakıyo onu bebiş duymuyo bile ki gerek kalma doktorumuz oyle demişti bi 15 güne düzeldi
nelmali Mminikmucizem benim kızımın da kaldı icerde üstelik kurumamıştı kendi kendine kuruyup düştü gün aşırı banyosunu yaptırdım koku ya da akıntı yoksa korkmayın
anneleri-bisalin Mminikmucizem az bişey var evet bizde de göbek bağını temizledigim solisyonla temizliyorum hala ne kadar daha temizlenmesi gerek acaba
Mminikmucizem Anladım koku akıntı kanama yoksa sorun olmuyor çok teşekkür ederim güzel anneler hepinize 🌸