Clouds Dogdugundan beri mamasini hic degistirmedim hep sma kullandim arada sirada oluyordu yesil kaka 2 gun once yaptiginda kakasin normaldi bugun yesil kaka yapti annem kulak agrisi yada sancisi var dedi yesil yapmasi normal dedi sizinde yorumlarinizi okuyunca o kadar korkmama gerek yok heralde tekrarlarsa doktora goturmeyi dusunuyorum