17062019 Elvinravza Benim 2 oğlum var. Büyük oğlum 8 yaşında. Evin içinde giyinip çıkarır sürekli dener kıyafetlerini. Bir yere giderken hep onu bekleriz. Çorabı bile uyumlu olmak zorunda. Okula giderken sabah aynanın karşısından alamıyorum 😂😂
Elvinravza 17062019 aaa evet ya postumu neden bir tek kız çocuklarına ithafen açtım süslü prenslerimiz de varmış 🥰🥰
Sarekuzu_19 Elvinravza Allah uzun ömürler versin inşallah 😊 Zamanında öyle olduğumuzu düşününce kizamiyorumda
Sinemikra Elvinravza aynen bızde oyle şuan 3 yaşında gıy çıkart akşama kadar, kışlık gıyecegı yerde yazlık gıyıyorduu ve şuan hasta bılmıyorum ondan bılmıyorum havadan olsa gerek 🤷♀️