Esincan anlatıyorum rez al
### brownie tadında ıslak kekoş tarifi
fırını 180 derece fanlıya ısınmaya al, fırının zeminine minik bir kapta su koy.
4 adet yumurtayı çırp içine 4 fincan şeker bir çimdik tuz ekle çırp şekerler erisin eriyince içine 4 fincan yoğurt koy çırp sonra içine 4 fincan un ekle çırp sonra içine 2 fincan ufalanmış fındık ekle çırp sonra içine 1 fincan kakao ekle çırp sonra vanilya ekle çırp En son kabartma tozunu ekle çırpMA Nazikçe karıştır ve önceden hazırladığın kek kalıbının ( kalıba tereyağı veya margarin sürüp üstüne un serpiştir) karışımı içine dök bir kaç kez tezgaha vur içindeki hava çıksın eline bir kürdan al içine batır saçma sapan zigzag hareketler yap sonra kürdanı çöpe at keki fırına ver sonra 30 dk boyunca fırının kapağını sakın açma , 30 dk dolunca aç ve kontrol et pişmiş mi evet pişmiş al kenara keki soğusun dinlensin sonra bi kaba 2 su bardağı süt 1 fincan şeker 3 tatlı kaşığı tepeleme kakao koy karıştır. Sonra onu kenara al bide Dr oetkerin falan hazır çikolata sosu var puding paketi gibi onlardan yap. Sonra kek soğudu kürdanı al keki delik deşik et sonra üstüne süt karısımını dök keki 15-20 dk rahat bırak sonra git kekin üstüne çikolata sosu dök tekrar unut en üstüne süs olsun diye ufalanmıs fındık dök kek hazır