Tugbatugba123 Aslında robot çok güzel çekiyor onda sıkıntı yok canım, günlük ortalık temizliği için almıştım çokta faydasını gördüm ama derin temizlik için kesinlikle başka bir süpürgeye ihtiyaç oluyor, dyson zaten aklımdaydı ve inan dyson aldığımdan beri robotu açmaz oldum, çünkü çok pratik kablosuz olduğu için hemen işini halledebiliyorsun