nur-nr_123 Yeni telsiz aldım 2. El adam bana pilleri sıfır göndereceğim dedi bu pillerin ilk kullanımda şarjı oluyormu olmuyormu çünkü hiç şarjı yok acaba piller sıfır değilmi bilgisi olan lütfen yazsın iade edeceğim yoksa