EsraKerimm Möllers kullanan var mı acaba ? Nasıl tam olarak beğendiğiniz bi tarafı var Mı ? Oğlum zayıf . 3 yaşında . Balıkta yemiyor hem destekler . İştahı da sıfır bana bi önerisi olan ? 😒
herseyguzelolacakk EsraKerimm ben geçen ay aldım. Onca para verip. İştahı sıfırdı belki açar umuduyla… ağzına bile sürmedi. Ben içirince tükürüyo çöp oldu resmen
_ADA_ EsraKerimm oğlum beş yaşında bir yaşından itibaren kullanıyorum. Takviye olarak kullanıyorum iştah açıcı bir tarafı yok. Bizim kullandığımız tutti frutti olanı. Oğlum çok seviyor.
mermik EsraKerimm iştaha bir etkisi yok. Ama haftada 2 kez balık yemesi gereken kizim hiç ağzına sürmüyor. Takviye amaçlı kullanıyoruz
nilder EsraKerimm Möllersi kullanamadık kızım sevmedi bi türlü easyfishoil alıyoruz onun yerine iştahına çok iyi geldi tam ismi eayfishoil multi diye geçiyo