Kızım dün 1 yaşını doldurdu 2 numara emzik kullanıyordu. 12 ayı doldurduğu için 3 numara emzik aldım ama öğürüyor kabul etmiyor. Emziği sadece uykuya dalarken kullanıyor ama damak yapısı için ayına uygun kullansın istiyorum. Nasıl kabul ettirebilirim ya 2 numaraya geçince böyle bir şey yaşamamıştık 🤷🏻♀️