ilknurcelik Çarşamba günü aşılarımız Cuma günü memlekete gitmeyi planlıyoruz acaba çok etkilendi mi bebekler kolay mı zor mu atlatıldı süreç?
Burcudemirel ilknurcelik hepatitb aşısı olduğu için etkilemez ama 2 ayda 3 aşı oluyor o zaman etkileniyorlar