birfincantuzruhu Maral_sultan banyo yaptırdınız mi ? Kuru tutmanız gerekir o kısmı. 15 güne kadar normal demisti benim doktorum 🌸
Rengin Maral_sultan 18 günde yarışı düştü yarısı kaldı. Bir işlem yapıyorlar onu yapacaklardı artık ama o sırada düştü. Doktora bir sorun isterseniz ilaçla düşürüyorlar krem gibi biseyke
Bebegimm1 Maral_sultan bana doktor bi tane fis fis vermisti onu her gun kullaniyordum size de verdi mi bilmiyorum 7 gunde tam dusmustu
Linailkay Maral_sultan bizde bugün 14 günlük olduk. Daha bugün düştü göbeğimiz. Ama ben eZaneden dün sprey aldım dün ve bugün şıktım düştü şükür yoksa hiç düşcek gibi değildi