Seda0651 Daha 20 günlüğuz fakat kalça usg için sıra almak gerekiyor Muş . Nasıl oluyor bilen var mı acaba
ofkelisirin Seda0651 biz 10 günlük kontrolde çocuk doktoruna gttgimizde o kagıt verdi bize öyle kayıt yapılıp randevu tarihi verildi canım
Seda0651 ofkelisirin biz gittiğimiz de öyle bişey denmedi tüh . Randevuyu ne zamana verdiler çok ileri tarihe mi acaba
ofkelisirin Seda0651 siz yine çocuk doktoru na gdin hem tekrar genel muayene eder hem sorarsınız o yönlendirir büyük ihtimalle
ofkelisirin Seda0651 evet o ayrı sen alacaksın randevu biz 1 bcuk aylık olduk 3 4 aylıkken götürcez ilk 6 ay içinde zaten