Mbnl yataş seven z, 4 yıldır kullanıyorum çok memnunum, memnuniyet kişiye göre değişir sert yatak mı seviyorsunuz yumuşak mı mesela? Biz orta sert seviyorduk eşimle ve yatağımızdan çok memnunuz. Mesela hilton otellerininde kullandığı meşhur yatsanın switzerland modeli vardı çok seviliyor biz onu hiç beğenmemiştik çok sert gelmişti kız kardeşim onu kullanıyor onlarda onu çok seviyor.