Kızlar malum yaz geldi, benim evim de oldukça sıcak bebeğime ne giydirivem bilmiyorum şimdiye kadar zıbın ve ince baditle idare ediyorduk ama dün gece socaktan dön dön yatamadı bebeğim. Biz yatarken sıcak olsada sabaha karşı serin oluyor bebeğim de üzerini açıyor genelde kol ve göğüs bölgesini geçen gün kısa kollu zıbın ile yatırdım ama hasta oldu yavrum öksürüyor. Çok terlediği zamanda burnu doluyor ne yapacağımı şaşırdım artık ya yazlık uyku tulumu varmı bildiğiniz uyku tulumu giyince ekstra örtmeme gerek varmı? Bide kızlar bebekler kollarından üşür mü ?