haticenurela Mandalina, portakal tüketin.Emzirenlerin kullanabildiği vitaminler var ben almıştım bi sorun isterseniz ondan takviye yapın.Limonlu su için bol bol.Beslenmenize dikkat etmeniz lazım bebeğiniz daha çok küçük size ihtiyacı var inşallah çabucak toparlanır atlatırsınız . Bebeğinize maskesiz yaklaşmayın, ellerinizi yıkamadan emzirmeyin . Benim bebeğim 10 aylık daha yeni karantinamız bitti.Onlar kolay atlatıyor evet ama Onu öyle ateşler içinde halsiz görmek çok fenaydı . Elhamdulillah geçti gitti. İnşallah sizin bebeğinize geçmeden atlatırsınız.🌹