Annemin teyzesi meme kanseri oldu yakınlarda. Annem bundan mı etkilendi bilmiyorum. Kanser oldum diyor. Randevu aldık cuma günü gideceğiz. Memede ağrı var diyor hiç geçmedi diyor 10 gündür.
Meme kanseri ile neyi karıştırıyor olabilir?
Hem de bugün kesin diyor kesin kanserim.
Daha doktora gitmeden buna tanı koymak bu kadar kolay mı? Benim bile bu yaşta kitleler elime geliyor memede kitlelere olması normlar değil mi, ağrı neden olur başka?