Benimde kızım 5 aylık, 1,5 ay önce öğrendik besin alerjisi olduğunu, şimdiye kadar anne sütü dışında hiçbir şey vermedim. Doğduğundan beri hiç uyku yüzü göremedik, 20 dk yada en fazla yarım saat uyuyor. Doktorumuz bide mama deneyelim dedi, belki aç olduğu için uyanıyor diye çünkü sürekli emmek istiyor. Bizde neocate isimli mamaya başladık, tadı gerçekten kötü ama bütün hipoalerjenik mamaların tadı böyleymiş. Bende zorla bir akşam birde sabah 60 ml veriyorum ama kesinlikle içmek istemiyor. İnşallah faydasını görürüz, şuan için alışma sürecindeyiz.