ZKY 33+2 de doğum yaptım oğlum 28 günlük kakamızı 4 gündür yapmıyoruz başka sorunumuz yok çok şükür ağlama sızlanma da yok sadece anne sütü alıyor siz neler yaşadınız
BuzluKahve ZKY sadece anne sütü aliyorsa 10 güne kadar bebegin yapmamasi normal. Kendiniz icin de kuru kayisi haslayip, suyuyla beraber tuketebilirsiniz.
Seldabi ZKY cok normal benimde bebegim yapmazdi 10 gun hatta aliskanlik olmustu 10 gunde 1 yapardi 6 aylik olana kdar nerdeyse doktorlar normal kabul ediyor