Dün kontrolümüz vardı herseye başta aşağı bakıyor doktorumuz çok iyi ve alanında Prof sıra bulmak çok zor . Televizyona bakıyor mu dedi evet istiyor ama ben baktırmıyorum otizmde korkuyorum dedim çizgi film haricinde 5 10 dk gün içinde bakabilir beyin gelişimi icin iyi olur kuzenleriniz video ceksin onu izleyebilirsiniz sizin düğün videosunu izleyebilirsiniz dedi . Ama kesinlikle çizgi film değil dedi güveniyorum doktorumuza ama izletsem mi izletmesem mi karar veremedim . Bu şekil doktoru öneride bulunan var mi sizin düşünceniz nedir . Kızım 5 aylık