2 gündür kızımda ishal sorunu var ve mukuslu.besin alerjisi mi diye düşündüm ama anlayamadım.doktorumuza danıştık.o ateş olmadığı sürece sorun yok dedi.bugun kızım halsizleşmiş durumda.çünkü ne yese, çıkıyor.bol sıvı takviyesi yapıyorum.patates veriyorum.o biraz durduruyor ama bu durumu yaşayan var mı?en kısa sürede kaka tahlili yaptırmayı düşünüyorum.bu durumun neden olduğunu öğrenmem lazımki ona göre önlemini alayım🥺