Ya kizlar bebegim 1 yaşında bugün kontrolu vardi asilarini yaptrdi. Boy 72 cm kilo 8,100 grm. Doktorumuz en az 8.500 olmasi lazm dedi zaten 2 kilo 830 grm dogdu. Bir pediatri bolumune kilo icin götür dedi. Yani bana gore normal gbi ama. Boyle olan var mi neler yasadniz. Bence minyon bir kizim olucak ama evlat soz konusu olunca insanin yinede cani sıkılıyor. Bir moral mitivasyon olun bana.